FAQ - pytania i odpowiedzi
Pytania ogólne
+
Możesz zobaczyć nasze produkty w naszych salonach wystawowych w Turku i Warszawie. Prosimy o wcześniejsze umówienie się.
+
Tak, jeśli produktu nie ma w ofercie online, prosimy o kontakt z naszymi przedstawicielami handlowymi.
+
Większość krzeseł jest już zmontowana. Dla niektórych modeli obrotowych, montaż jest prosty i instrukcje są dołączone.
Proces zakupu / zamówienia
+
Pewnie, zamówienia można odebrać osobiście w naszej siedzibie w Turku.
+
Zapisz się do naszego newslettera, aby otrzymywać bieżące informacje o promocjach i rabatach.
+
Masz prawo do odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni od otrzymania produktu.
+
Produkty są gotowe do wysyłki w ciągu 72h po zaksięgowaniu płatności.
+
Zamówienie zostanie wysłane w ciągu 72 godzin od momentu zaksięgowania wpłaty.
+
Aby dowiedzieć się więcej, prosimy o kontakt mailowy: info@flokk-shop.pl.
+
Tak, w tym celu prosimy o kontakt mailowy.
+
Faktura zostanie wysłana elektronicznie na podany adres e-mail.
+
Zwroty / reklamacje
+
Kupujący ponosi koszty odesłania towaru, zwracane są mu koszty zakupu i dostawy.
+
Tak, masz prawo do odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni od otrzymania produktu, zgodnie z polskim prawem.
+
Prosimy o wysłanie zgłoszenia reklamacyjnego na adres e-mail wskazany w regulaminie, dołączając zdjęcie etykiety produktu.
+
Wystarczy zalogować się na swoje konto, wejść na dane zamówienie oraz zgłosić chęć zwrotu danego produktu.
+
Koszty zwrotu pokrywa kupujący, zgodnie z regulaminem.